مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-12حوادث

بسته خبری پلیس| از کشف 100 تن نهاده های دامی تا کشف میلیاردی کالای قاچاق


فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 100 تن انواع نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع در شهرستان بابل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع توسط فردی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی با دادستان شهرستان، ماموران با همکاری کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم 100 تن انواع نهاده های دامی قاچاق و خارج از شبه توزیع کشف شد.

سردار میرزایی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 5 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| از کشف 100 تن نهاده های دامی تا کشف میلیاردی کالای قاچاق

بسته خبری پلیس| از کشف 100 تن نهاده های دامی تا کشف میلیاردی کالای قاچاق